Selasa, 31 Januari 2012

carta lagu muntah darah

entah kenapa tengah2 study arini, aku terdengar lagu yg ntah sape pasang radio kuat2  n keluar lagu sape ntah yg amat la xsedap didengar..terus je aku teringatkan lagu x sedap di carta no 1 hati aku.."pis pis pis(please)..kamu jangan nakal..". Aku pn xtau sape nyanyi lagu n..rasanya dulu aku tau..tapi xingat dh dan malas aku nak cari kt bing.

Yang aku heran..sape la tergamak cipta lagu camtu..yg penyanyi tu plak mangkuk jgk, lagu camtu pn nak nyanyi..nyanyi la lagu lain..diorang x pikir ke perasaan n emosi org lain yang terpaksa dengar lagu tu..xleh nak diterima akal aku lagu cmtu..n the fact is ramai org yang aku jumpa x suka jugak lagu tu..so mimpi ape yang diorg bleh keluarkan lagu camtu..

Yang lagi heran..camne lagu cinta muka bulu bleh masuk AJL n banyak view kt utube..sakit hati betul aku dengar lagu tu..ini bleh jadi senarai benda ajaib kt dunia..entah kat mana sedap lagu tu pn aku x tau..walaupn lagu pis3 tu lagi anoying, tapi lagu muka bulu ni pn bleh tahan jgk dia punye anoying..nasib baik x menang AJL..kalau x mmg lagi buruk la pandangan aku kt industri musik malaysia n..

eh apsal aku marah x tentu pasal ni..dah la nak mandi plak, dh nak test bleh plak aku taip benda bangang n kt blog..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan